top of page

ממליצים

:מה המטיילים שלנו אומרים

"טיול משפחתי ללפלנד"

יצאנו ללפלנד לטיול משפחתי הכולל סבא וסבתא, הורים ונכדים בגילאים 9-16 בהדרכתו של ישי. הוקסמו מחבל ארץ מהמם ביופיו, פעילויות מגוונות ומהנות והדרכה מקצועית שהותאמה בתבונה ורגישות לצרכים של כולנו. הארגון, האיכות, ירידה לפרטים והאיכפתיות של צוות fig trips ראויים לציון מיוחד וללא ספק הם אלו שתרמו להצלחתו של הטיול מעל ומעבר למצופה.  תודה

!שוב ולהתראות בקרוב ביעד הבא

דורון הר-יפה

"טיול משפחות ללפלנד"

משיחת הטלפון הראשונה שלי עם ישי לוין ברור היה לי מיד שאת הטיול ללפלנד נעשה בהדרכתו

.עם חברת fig trips

ישי, בחור מדהים עם ידע עולם נרחב , גישה פנטסטית לכל אחד, יכולת ארגונית יוצאת מן הכלל. בילינו שבוע מיוחד במינו ,  מלא באטרקציות לכל הגילאים. ישי דאג לכל פרט, עמד בלוח זמנים מדוייק ובכל יום הצליח להפתיע אותנו יותר. הקבוצה היתה נפלאה ונרקמו במהירות יחסי

.חברות

הטיול כלל ילדים ממגוון גילאים שהלכו קסם אחרי

.ישי, כמו גם המבוגרים

הטיול היה מושלם וברור לנו שנמשיך לטייל עם

!Fig Trips ישי וחברת

שרה צור

"טיול נהדר בלפלנד עם מדריך מדהים"

חזרנו מטיול מאורגן ללפלנד, עם פיג-טריפס, בהדרכתו של ישי לוין היה טיול נהדר מכל הבחינות.

היינו קבוצה קטנה, 20 אנשים, ללא ילדים, האווירה היתה נעימה ומהר מאוד נוצרו קשרים חברתיים בין

.כל המשתתפים

ישי בעל ידע נרחב על האזור בו טיילנו, סיפר באופן מאוד מעניין וענה על שלל השאלות, ותמיד היה עם חיוך גדול ונכונות לעזור ולדאוג לכל אחד מחברי הקבוצה באופן אישי, בהתאם לצרכיו (מגבלות תזונתיות, מגבלות פיזיות וכל עניין אחר). דאג מראש ליידע לאיזה ציוד ולבוש נזדקק לכל יום ולכל פעילות, ואף סיפק ציוד בהתאם לצורך (מקלות הליכה ודוקרנים לנעליים) זו הפעם הראשונה שיצאתי לטיול מאורגן, וערכתי סקר גדול בין החברות המוציאות טיולים ללפלנד טרם בחרתי בפיג-טריפס, ואני שמחה שזו היתה הבחירה, הטיול

.היה מושלם ומופלא והשאיר טעם של עוד

הילה אפרתי

טיול מבוגרים למונטנגרו

חזרנו לאחרונה מטיול למונטנגרו בהדרכת ישי לוין בטיול המיועד למבוגרים בלבד. הקבוצה כללה 20 משתתפים והיתה קבוצה מדהימה. הארגון היה למופת יחד עם צוות לווי מקומי מונטנגרו ארץ ההרית ברובה עם יערות בראשית אגמים ונחלים.
המדרך ישי הפגין ידע רב ויחסי אנוש
מעולים המסלולים היומים כללו ביקורים בשמורות טבע תצפיות לנקודות נוך והליכות הקולנריה היתה משובחת כולל ארוחות צהרים עם פריסות בשטח מהרמות הגבוהות ירדנו למישור החוף למקומות ציוריים ופיורדים. הנני ממליץ בכל פה לטייל עם החברה במוטנגרו.

דוד

טיול מבוגרים לאיסלנד

וואוו איזו חוויה מטורפת הייתה לי ולבעלי באיסלנד המדהימה עם המדריך יובל גור , שהפך את המסע, שחיכינו לו כ"כ הרבה, למסע מעניין, מסקרן, רגוע, זורם ומיקצועי ביותר. יובל העשיר אותנו בהמון מידע על איסלנד ותופעות הטבע המדהימות שבה, על התרבות והחיים באיסלנד,בהחלט לא חסך ואף שילב חידונים, מוזיקה והומור במהלך הנסיעות. הכל היה ברור, מאורגן לתפארת, יובל ידע ליצור הרמוניה קבוצתית מדהימה, היה איכפתי מאוד ודאג לכל אחד ואחת מהקבוצה. יובל הוביל אותנו ביד רמה וידע להפתיע אותנו בקפיצה לעוד מקומות שלא היו בתכנון, אך היו בדרכנו והיה חשוב לו שניראה אותם. בהחלט הרגשנו בטוחים עם יובל, נהננו מאוד בחברתו וכך גם כל הקבוצה שהייתה איתנו. היה לנו העונג והזכות לחוות איתו את המסע לאיסלנד.עם יובל המסע שלנו היה מעבר למצופה, חזרנו עם המון זכרונות ורגעים משמעותיים. .

נאדיה

טיול משפחות למונטנגרו

זו הפעם השנייה שטיילנו עם figtrips ונהננו מכל דקה בטיול. יצאנו לטיול משפחות במונטנגרו ואנחנו כבר מחכים לטיול המשפחתי הבא שלנו עם החברה.

גיגי

.נסענו זוג פלוס ילד בטיול מאו .בחלומות הורודים ירוקים שלנו לא ציפינו למדריך כמו ישי אין מילים לתאר את ישי - מקסים, חייכן, רציני, ילד בנשמה, בעל ידע ברמות גבוהות ביותר. נותן לך הרגשת בטחון וחוייה אין סופית... לא הבטיח אבל קיים :-) ראינו את הזוהר

זו זכות גדולה להיות בטיול מאורגן עם מדריך כמו ישי שרואים ומזהים את .אהבת המקצוע שבו מהשניה הראשונה טעד השניה האחרונה של הטיול

בזכותו הטיול היה פי 10000 מצויין כי מעבר למקום מדהים מקסים כמו לפלנד .המדריך והחברה חשובים לא פחות ואפילו יותר חייבת לספר שישי התחבר בשניה לילדים והילדים אליו, שיחק עם הילדים וגרם :-) להם להתאהב בו לא פחות אנחנו נמשיך לבחור ולטייל עם

!!!ישי

Mira H.

"טיול נפלא ללפלנד"

חזרנו לפני מספר ימים מטיול מדהים בלפלנד הקפואה, המסע היה בקבוצה קטנה ואיכותית עם ארז המדריך שהפגין ידע וגמישות לרצונות הקבוצה, נהנינו מכל רגע והמסע ייזכר כחוויה

!מדהימה

תמי קבוש

זה היה הטיול המאורגן הראשון שהשתתפנו בו (זוג הורים כלל לא צעירים ובתנו הצעירה בגיל העשרה), לכן לא ידענו למה לצפות. המציאות עלתה בהרבה
על הציפיות, ובמידה רבה בזכות הדרכתו ונוכחותו

.של ישי

יש לנו רק דברים טובים לומר על ישי; הוא מדריך נפלא בזכות הידע הרב שלו, היכרותו עם המקום ומנהגיו, ההתלהבות שבה הוא עושה כל דבר והביטחון שהוא נוסך באנשים שמטיילים אתו. גם אישיותו של ישי והכריזמה שניחן בה עושות אותו למדריך נהדר; הוא מסתדר עם כולם, מקטן עד גדול, ומצליח ליצור קשרים טובים גם עם האוכלוסיה המקומית. ישי השקיע מאד בנו כקבוצה, היה מאד קשוב לכל אחד ואחד, היה יעיל מאד בפתרון בעיות (שלא היו רבות), ועשה מעל ומעבר לדרישות תפקידו כדי להנעים את שהותנו בלפלנד, כולל לארגן

פעילות לבקשת אנשי הקבוצה, שלא הייתה בתוכנית

המקורית נשמח מאד לצאת לטיולים נוספים בהדרכתו של ישי ונמליץ לחברינו לחפש קבוצות בהדרכתו, אם ירצו לטייל באזורים שהוא מדריך